sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Syyslomalle...


Postaukset ovat taas hieman jääneet, koska en ole voinut kirjoitella. Sain poskiontelotulehduksen kylkiäisenä hirvittävän jännetulehduksen olkapäähäni ja oikea käsi on ollut lähes toimintakyvytön. Nyt, kun on syöty tulehduskipulääkettä ja relaxanttia, niin alkaa taas elämä voittaa. Mistä näitä oikein piisaa?
Minulla on kolme päivää lomaa ja saan vain olla! Nauttikaa kirpeästä syksystä ja pitäkää itsenne lämpimänä.
Siispä toivottelen teille kaikille ihanaa syksyistä viikkoa. 

5 kommenttia:

  1. Voi mamma kulta kyllä sinun täytys jo saada kuntosi kohdalleen, Autasko siihen tuli kuuma toti. Vaikka nuo syysomenatkin on hyviä.Pikastaparanemistä toivoo HILU

    VastaaPoista
  2. Hilu! Kiitos ihanista sanoistasi! Kyllä on kokeiltu totia jos toistakin. Eiköhän se tästä...

    VastaaPoista
  3. Täällä toinen syyslomalainen nauttii syksyn värikkäistä maisemista.
    Pikku puuhastelu on kivaa, kun ei ole mitään aikataulua.
    Tänään kävin laittamassa havut ym. haudalle.
    Illan hämärtyessä sytyttelen kynttilöitä ja nautin kodin rauhasta.
    T:mesi

    VastaaPoista
  4. Mesi! kiitos kommentistasi! Minun lomani ei mennyt ihan niinkuin olin suunnitellut! sairasloma jatkui koko viikon ja loppuviikosta olen käynyt röntgenissä kuvauttamassa keuhkoni ja poskionteloni! Niinpä! Kolmas antibioottikuuri alkoi torstaina ja toivon todella, että poskiontelot tyhjenevät nyt! Alkaa nimittäin olla pää täynnä...

    VastaaPoista
  5. Tervehdys mamma ,minä koitan tuleeko perille HIÖU

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistanne,rakkaat blogiystävät! 💖